TALLER TECNOLÒGIC
El Citilab de Cornellà estrena un taller d'introducció a la impressió 3D
La formació està dirigida a tots els públics a partir dels 12 anys i rep el suport de l'Ajuntament

impressio3d
El 5 de novembre comença el taller d’introducció a la impressió 3D que imparteix el Citilab de Cornellà, una formació mensual de 4 sessions que s’impartirà cada dimarts de novembre, de 17 a 18:30 hores.
L’objectiu d’aquest curs és «introduir els participants en aquest món a travésd’experiències d’aprenentatge de disseny i impressió 3D», expliquen a través de l’organització.
Hi ha diversos mètodes d’impressió 3D i, en aquesta formació, se centraran en la introducció a la tecnologia FDM. «És la més utilitzada entre la comunitat maker i consisteix en la deposició de material fos sobre una base capa a capa», expliquen des de Citilab.
A partir dels 12 anys
La formació està dirigida a tothom a partir dels 12 anys, i l’únic requisit és tenir competències digitals bàsiques.
S’impartirà els dimarts 5, 12, 19 i 26 de novembre, de 17 a 18:30 hores. El període d’inscripció ja està obert i el preu és de 15 euros. Es tracta d’una iniciativa que rep el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya