La continuïtat del Festival de Pallassos de Cornellà perilla pels impagaments de l'Estat

L'Ajuntament de Cornellà reclama les subvencions compromeses per part d'un organisme dependent del Ministeri de Cultura

Vídeo de l’entrega del Nas d’Or honorífic a Tortell Poltrona en l’anterior edició del Festival Internacional de Pallassos de Cornellà, celebrat l’octubre del 2012. / FESTIVAL INTERNACIONAL DE PALLASSOS DE CORNELLÀ

1
Es llegeix en minuts
J. S. / Cornellà de Llobregat

El Festival Internacional de Pallassos de Cornellà celebrarà l'any que ve la seva trenta-unena edició, però els impagaments de subvencions dificulten la seva continuïtat. Aquesta reclamació està dirigida, principalment, a l'INAEM, organisme dependent del Ministeri de Cultura espanyol.

En declaracions a Ràdio Cornellà, la tinenta d'alcalde de Polítiques de Ciutadania, Rocío García, ha reclamat el manteniment de les subvencions. "Sabem que hem d'ajustar el pressupost però també reclamem que es faci efectiu el suport que se'ns ha promès", ha dit. Malgrat això, l'Ajuntament de Cornellà té la intenció de prolongar la vida del festival tant com sigui possible. 

‘TOT ESPERANT PALLASSOS’

Aquest any no toca festival però els anys en què això passa, s'organitza a la ciutat 'Tot Esperant Pallassos', un minicertamen amb algunes activitats relacionades també amb el món del 'clown'.

Notícies relacionades

Dins d'aquesta programació, aquest dijous s'inaugura una exposició fotogràfica amb la recopilació d'instantànies de festivals anteriors a la Biblioteca Marta Mata, demà, divendres, al mateix espai es portarà a terme una hora de contes infantils sobre pallassos, i diumenge, un espectacle de pallassos, a l'Orfeó Catalònia.

Llegiu més informacions de Cornellà a l'edició local