Ramoncín anirà a Cornellà de Llobregat per donar el seu suport al dret a decidir
L'Assemblea Nacional Catalana intensifica la seva campanya a l'àrea metropolitana de Barcelona

El músic Ramoncín, fa un any, a Madrid. /
Després de la seva exitosa presentació aSanta Coloma de Gramenet, l'Assemblea Nacional Catalana(ANC) ha programat per al31 de generalCentre Cultural Joan García Nietoa les20 horesunnou actede la plataforma en una altraciutat metropolitana,Cornellà de Llobregat, que ja tésecció localde d'aquesta des defa tempsfa temps.
L'acte, de totes maneres, té unmorbo afegitperquè hi ha anunciat la seva presència el cantant madrileny Ramoncín, cosa que ha provocat gran enrenou mediàtic.Ramoncíns'ha mostrat partidari de l'anomenat dret a decidir, o el que és el mateix, el dret a l'autodeterminació.
Notícies relacionadesL'acte s'ha convocatsota el títol'Para qué un referendo para la independencia?', expressamenten castellà, per dirigir-se sense embuts a la poblaciócastellanoparlantdel municipi, i també hi participaran elSíndic de Greugesde la ciutat, Frederic Prieto, primer alcalde de la ciutat després de la restauració democràtica, i l'economista i doctor en EconomiaEmili Valdero. En el cartell es pot veure una nena amb la samarreta del Barça al costat del seu pare i banderes estelades de fons.
UNA DELEGACIÓ AMB GRAN CAPACITAT DE CONVOCATÒRIA
Les activitats de l'ANC en Cornellà han tingut molt èxit. Així, el10 de setembre passat, el dia abans de la mítica manifestació, va congregar ni més ni menys que 500 persones a l'anomenada 'Marxa de torxes'. El 2011 també es va organitzar, però l'èxit va ser menor, 150 persones.
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Infraestructures El Govern reactiva el projecte d'allargar la C-32 fins a Lloret de Mar
- MATERNITAT Investigadors espanyols desenvolupen el primer test molecular per predir el risc de preeclàmpsia primerenca en l’embaràs
- CAMÍ DEL CLÀSSIC Flick respira una mica amb l’‘efecte Fermín’
- Rosalía plora en escoltar l’Escolania de Montserrat cantar el Virolai
- Infraestructures El Govern estudiarà restringir l’accés a Montserrat amb previsions de pluges torrencials