2
Es llegeix en minuts
Laura Fa
Laura Fa

Periodista

Especialista en premsa rosa

ver +
Lorena Vázquez
Lorena Vázquez

Periodista

Especialista en premsa rosa

ver +

La reina Letizia, un any més, no s’ha perdut la que és una de les cites indispensables per als amants de l’alimentació saludable, la fira BioCultura, que s’està celebrant aquests dies a Ifema (Madrid). Al matí, la monarca recuperava la seva agenda oficial després de tot l’enrenou de les últimes hores amb la jura de la Constitució de la princesa Elionor. Letizia presidia a Tudela l’homenatge a Carlos Saura, dins el Festival de Cine Opera Prima. Però a la tarda, i ja amb un ‘look’ més casual, la reina ha pogut disfrutar d’una estona de temps lliure i ha decidit escapar-se a la fira, referent a escala internacional en el sector dels productes ecològics i de consum responsable

La seva presència ha causat un gran enrenou entre els presents i molts dels assistents s’han acostat a xerrar amb la Reina i demanar-li una fotografia. Ella ha acceptat tothom. Pròxima i somrient, ha xerrat amb qui volia intercanviar una salutació amb la Reina. Letizia portava un maquillatge molt natural, amb els cabells llisos, uns pantalons negres ajustats i unes botes negres sense taló. 

És de sobres coneguda pel gran públic l’afició de la Reina per l’esport, l’alimentació saludable i els productes ecològics. Així doncs, des del 2016 assisteix al BioCultura de Madrid i descobreix els nous productes que s’hi presenten. 

Visita a ‘Como como foods’

Aquest any, on va mostrar més interès va ser a l’estand de ‘Como como foods’, una empresa catalana nascuda de ‘Soycomocomo’, el projecte de divulgació de la coneguda periodista i empresària Núria Coll. Letizia ha reconegut que ja era clienta de la marca, que consumia habitualment els seus productes i s’ha emportat a la Zarzuela una ampolla d’oli de romaní i te matcha, que segons ha reconegut en una xerrada distesa amb els presents era per a les seves filles. La Reina ha confessat que tant Elionor com Sofia són fans del te matcha i que és una sort que sigui un producte de moda entre els joves de la generació Z.

Notícies relacionades

A més, la monarca ha adquirit un paté de fetge de vedella ecològic procedent del Pirineu català. El que sí que han pogut presenciar els curiosos ha sigut la negativa de la Reina a rebre cap regal. Només ha acceptat una ‘tote bag’ de ‘Como como foods’ per portar ella mateixa els productes que havia adquirit a l’establiment. La proximitat de la Reina ha captivat tant els assistents que, un cop que ha abandonat l’estand, tothom s’ha animat a adquirir els productes que ella ha triat, i el paté de vedella i el te matcha s’han convertit en els productes estrella de la jornada. 

Letizia ha continuat visitant la fira, però amb molta més pressa i, en menys d’una hora, ja ha tornat a la Zarzuela amb totes les seves compres. ¿Soparà aquesta nit el rei Felip paté de fetge de vedella? Apostem que sí.