Alimentació
Letizia, d’incògnit en una fira de productes ecològics
La reina Letizia, un any més, no s’ha perdut la que és una de les cites indispensables per als amants de l’alimentació saludable, la fira BioCultura, que s’està celebrant aquests dies a Ifema (Madrid). Al matí, la monarca recuperava la seva agenda oficial després de tot l’enrenou de les últimes hores amb la jura de la Constitució de la princesa Elionor. Letizia presidia a Tudela l’homenatge a Carlos Saura, dins el Festival de Cine Opera Prima. Però a la tarda, i ja amb un ‘look’ més casual, la reina ha pogut disfrutar d’una estona de temps lliure i ha decidit escapar-se a la fira, referent a escala internacional en el sector dels productes ecològics i de consum responsable.
La seva presència ha causat un gran enrenou entre els presents i molts dels assistents s’han acostat a xerrar amb la Reina i demanar-li una fotografia. Ella ha acceptat tothom. Pròxima i somrient, ha xerrat amb qui volia intercanviar una salutació amb la Reina. Letizia portava un maquillatge molt natural, amb els cabells llisos, uns pantalons negres ajustats i unes botes negres sense taló.
És de sobres coneguda pel gran públic l’afició de la Reina per l’esport, l’alimentació saludable i els productes ecològics. Així doncs, des del 2016 assisteix al BioCultura de Madrid i descobreix els nous productes que s’hi presenten.
Visita a ‘Como como foods’
Aquest any, on va mostrar més interès va ser a l’estand de ‘Como como foods’, una empresa catalana nascuda de ‘Soycomocomo’, el projecte de divulgació de la coneguda periodista i empresària Núria Coll. Letizia ha reconegut que ja era clienta de la marca, que consumia habitualment els seus productes i s’ha emportat a la Zarzuela una ampolla d’oli de romaní i te matcha, que segons ha reconegut en una xerrada distesa amb els presents era per a les seves filles. La Reina ha confessat que tant Elionor com Sofia són fans del te matcha i que és una sort que sigui un producte de moda entre els joves de la generació Z.
A més, la monarca ha adquirit un paté de fetge de vedella ecològic procedent del Pirineu català. El que sí que han pogut presenciar els curiosos ha sigut la negativa de la Reina a rebre cap regal. Només ha acceptat una ‘tote bag’ de ‘Como como foods’ per portar ella mateixa els productes que havia adquirit a l’establiment. La proximitat de la Reina ha captivat tant els assistents que, un cop que ha abandonat l’estand, tothom s’ha animat a adquirir els productes que ella ha triat, i el paté de vedella i el te matcha s’han convertit en els productes estrella de la jornada.
Letizia ha continuat visitant la fira, però amb molta més pressa i, en menys d’una hora, ja ha tornat a la Zarzuela amb totes les seves compres. ¿Soparà aquesta nit el rei Felip paté de fetge de vedella? Apostem que sí.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura