ARACELI MORATO, RESPONSABLE DE SALUT LABORAL DE BBVA ESPANYA

«Recomanem operar pels canals digitals o el telèfon»

BBVA aconsella dur a terme les gestions bancàries a distància, si bé la seva xarxa d'oficines continua oberta

Com a mesura de protecció, ha instal·lat 547 mampares a les seves sucursals de Catalunya

bbvasalud

bbvasalud

1
Es llegeix en minuts
Víctor Fúser

-L’estat d’alarma restringeix els moviments. ¿Què recomana BBVA als seus clients?

-BBVA aconsella efectuar l’operativa habitual a través dels canals digitals o el telèfon. Fins i tot per a les operacions més complicades, hem treballat intensament perquè es puguin realitzar sense necessitat d’acudir a l’oficina. Actualment, el 90% dels gestors ja estan treballant des de casa per atendre les necessitats dels clients.

-En cas que el client necessiti acudir a una oficina, ¿pot fer-ho?

-La xarxa d’oficines de BBVA es manté oberta per garantir l’accés als serveis financers, amb una gestió dinàmica d'aquesta. Els clients poden consultar les oficines obertes a tot Espanya a la web o l’‘app’. Si el client necessita acudir a una oficina, recomanem una sèrie de mesures per garantir els serveis essencials i extremar la seguretat per protegir la salut d’empleats i clients.

-¿Quines són aquestes mesures?

-En el cas que acudeixin a una oficina, l’accés s’ha de realitzar de manera individual, respectant l’aforament establert, que, en l’actualitat, és d’una persona per empleat, on encara no estiguin instal·lades les cintes adhesives a terra, les quals indiquen la distància mínima que ha d’existir entre persones. Si s’hagués cobert l’aforament, els clients hauran d’esperar en fila fora de l’oficina bancària, amb un espai de dos metres entre ells.  També s’està duent a terme la instal·lació de mampares de metacrilat com a mesura de protecció entre gestor i client. En concret, a Catalunya, aquest nombre arriba a les 547 mampares.

Notícies relacionades

-Hi ha un sector de la població poc o gens digitalitzat ¿Han pensat en ells?

-Som conscients que una part dels nostres clients no estan familiaritzats amb els canals digitals. Ens hem abocat amb aquests clients per facilitar-los la informació necessària per donar-se d’alta en aquests canals i poder operar a l’instant. Per exemple, ens vam posar en contacte a final de mes amb els clients pensionistes per facilitar-los la informació per telèfon i evitar aglomeracions a les oficines bancàries per recollir la seva pensió.

Temes:

BBVA