Accident a l’‘sterrato’
Les imatges de la brutal caiguda d’Alaphilippe a la Strade Bianche
El campió del món se n’ha anat a terra amb altres corredors per una ràfega de vent

Julian Alaphilippe, campió del món de ciclisme, ha tingut aquest dissabte una brutal caiguda durant la Strade Bianche, la carrera italiana que es disputa a la regió de la Toscana i que està marcada pels trams de terra blanca sense asfaltar coneguts com a ‘sterrato’. A la prova se la denomina ‘L’infern del Sud’ en al·lusió a les llambordes de la París-Roubaix, que és coneguda com l’’Infern del Nord’.
This is insane. pic.twitter.com/3n4oM5c41E
— Cycling out of context (@OutOfCycling) 5 de marzo de 2022
La clàssica italiana, de moment, ha estat marcada per una caiguda massiva que s’ha produït a 100 quilòmetres de la meta de Siena i en la qual s’han vist embolicats diferents corredors, entre ells, Alaphilippe. El campió del món ha fet una volta de campana i la seva bicicleta ha sortit disparada. En la prova, a part del corredor francès, participen altres figures del ciclisme com Tadej Pogacar i Alejandro Valverde. La carrera es retransmet a través d’Eurosport.
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos