SEGON DOBLET DE LA MALLORQUINA
La teva única rival cau arribant a meta... i l’esperes: l’esportiu gest de Mavi García
La ciclista de Marratxí va repetir victòria al campionat d’Espanya després d’esperar Ane Santesteban quan va caure al terra a 8 quilòmetres del final
Que no només importen els títols sinó com s’aconsegueixen queda clar veient l’enorme gest de Mavi García als campionats d’Espanya de ciclisme de la Nucia (Alacant). La corredora mallorquina, de 37 anys, es va guanyar el respecte i l’elogi unànime del món del ciclisme a l’esperar la basca Ane Santesteban quan va caure en una rotonda a 8 quilòmetres del final, posant en risc una victòria que finalment es va emportar.
Santesteban i García comptaven aquest dissabte amb més de dos minuts d’avantatge sobre les seves perseguidores a 8 quilòmetres de la meta. Estava clar que es jugarien la victòria entre les dues, quan a la sortida d’una rotonda la corredora de Errenteria, que precedia la de Marratxí, va perdre l’equilibri i va caure a terra. Victoria mastegada per a la corredora de l’Alé BTC Ljubljana.
Notícies relacionades#CECostaBlanca21 | 📺Precioso gesto de @mavi_at, que ha esperado a @ane_santesteban tras su caída 👏@dipuAlicante @LaNuciaES pic.twitter.com/I6yfHncjbv
— Real Federación Española de Ciclismo (@RFECiclismo) 19 de junio de 2021
Però no. Mavi García no va tardar ni un segon a reaccionar. Des del primer moment va tenir clar el que havia de fer. Santesteban encara no s’havia posat dreta i Mavi ja s’interessava per com estava i l’ajudava a pujar de nou a la bici i reprendre juntes el camí fins a la meta. La invitació va semblar fins i tot que posava nerviosa a la corredora del BikeExchange, que no encertava a ajustar les cales als pedals.
Després sí, a dos quilòmetres de meta Mavi va canviar de ritme per reeditar, tot i que no tenia les companyes d’equip a la carrera (igual que Santesteban), el títol de campiona d’Espanya, amb l’afegit d’un gest enormement esportiu. De fet, va revalidar el doblet, ja que, com l’any passat, també s’havia imposat en la prova contrarellotge. Sara Martín, del Movistar, va quedar tercera i, a més del bronze absolut, va conquerir el títol en la categoria sub-23.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
