a l'Argentina

La jove estrella Evenepoel conquereix la Volta a San Juan

El ciclista belga, que aquest any debutarà en el Giro, estrena el 2020 amb èxit

AME7934. SAN JUAN (ARGENTINA), 02/02/2020.- El ciclista belga Remco Evenepoel (c), ganador de la Vuelta a San Juan, celebra este domingo su triunfo junto al italiano Filippo Ganna (i), segundo en la general, y el español Óscar Sevilla (d), tercero, en San Juan (Argentina). Remco Evenepoel, ciclista belga del Deucennink-Quick Step, fue preguntado tras ganar la Vuelta a San Juan si se considera el Messi de la bicicleta, a lo que el corredor respondió que es solo Remco Evenepoel y el argentino es alguien demasiado famoso que no cree que pueda llegar a conocer. EFE/ Iaron Kolker

AME7934. SAN JUAN (ARGENTINA), 02/02/2020.- El ciclista belga Remco Evenepoel (c), ganador de la Vuelta a San Juan, celebra este domingo su triunfo junto al italiano Filippo Ganna (i), segundo en la general, y el español Óscar Sevilla (d), tercero, en San Juan (Argentina). Remco Evenepoel, ciclista belga del Deucennink-Quick Step, fue preguntado tras ganar la Vuelta a San Juan si se considera el Messi de la bicicleta, a lo que el corredor respondió que es solo Remco Evenepoel y el argentino es alguien demasiado famoso que no cree que pueda llegar a conocer. EFE/ Iaron Kolker / Iaron Kolker (EFE)

1
Es llegeix en minuts
S. L-E.

Als 20 anys acabats de complir, Remco Evenepoel continua demostrant que té qualitat a les cames per ser una grandíssima figura mundial. Prova d’això s’ha vist aquesta última setmana a l’Argentina, on el ciclista belga del Deceuninck s’ha imposat en la classificació general de la Volta a San Juan, la segona prova per etapes que guanya –l’any passat va conquerir la Volta a Bèlgica– en el que ja és el seu segon any com a ciclista professional.

Aquest 2020, Evenepoel té previst debutar en el Giro després que l’any passat s’imposés, a part de la ronda belga, en la Clàssica de Sant Sebastià, amb una gran exhibició en la fase final de la carrera i en el Campionat d’Europa de contrarellotge. A més, es va penjar la medalla de plata en el Mundial de contrarellotge. El veterà ciclista manxec, Óscar Sevilla, de 43 anys, que fa més d’una dècada que viu a Colòmbia, va acabar la prova en tercera posició.

Classificació final de la Volta a San Juan

1. Remco Evenepoel (BEL/Quick Step) 23h13:59

2. Filippo Ganna (ITA/Selecció italiana) + 0:33

3. Óscar Sevilla (ESP/Team Medellín) + 1:01

4. Brandon McNulty (USA/UAE) + 1:21

5. Miguel Florez (COL/Androni) + 2:11

6. Nelson Oliveira (PER/Movistar) + 2:27

7. Guillaume Martin (FRA/Cofidis) + 2:28

8. César Paredes (COL/Medellín) + 2:36

Notícies relacionades

9. Gavin Mannion (USA/Rally Cycling) + 2:53

10. Juan Pablo Dotti (ARG/SEP) + 3:05.

Temes:

Argentina