LA VUELTA ESPANYOLA
Jesús Herrada, del Cofidis, nou líder de la Vuelta
El francès Geniez s'imposa en la 12a etapa i la prova es prepara per afrontar ara tres dies consecutius d'arribades en alt

herrada
Ha sigut curiós el lloc escollit aquest dijous com a meta de la 12a etapa; ni més ni menys que un far, a la zona cantàbrica de la costade la Corunya; en concret, el far d’Estaca de Bares. I allà ha sigut on el corredor francès Alexandre Geniez del conjunt AG2R ha obtingut el triomf, en una etapa amb un temps antipàtic. El nou líder de la prova és l’espanyol Jesús Herrada, de l’equip Cofidis.
La Vuelta es prepara ara per a tres etapes que, en conjunt, haurien de ser decisives de cara a la lluita de la classificació general. Aquest divendres s’arriba a La Camperona, a les valls mineres lleoneses; una pujada amb dos quilòmetres demolidors. Dissabte s’arribarà a l’alt Les Paeres, ja a Astúries, i diumenge es finalitzarà als famosos llacs de Covadonga.
Totes les classificacions a lapàgina oficial de la Vuelta.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»