Activitats 'online'
¿T'atreveixes amb un Trivial sobre Lleida?
La Conselleria de Cultura posa en marxa un joc virtual per posar a prova els coneixements sobre el lloc
zentauroepp19996893 icult club tr3sc seu vella de lleida 18 adelanto miercoles 180809173556
La Conselleria de Cultura, a través dels serveis territorials a Lleida, ha creat el joc virtual ‘Trivial de cultura de Lleida’, que posa a prova els coneixements sobre fets i dades rellevants relacionades amb la cultura a les terres de Lleida.
El ‘Trivial de cultura de Lleida’ planteja 27 preguntes, com quin era l’ús inicial de l’edifici que allotja la seu dels Serveis Territorials o quina és l’entitat cultural vigent més antiga de les comarques lleidatanes.
Notícies relacionadesLes preguntes del joc s’organitzen en set àmbits diferents: la seu dels serveis territorials de Cultura a Lleida, entitats culturals, biblioteques, política lingüística, arxius, patrimoni i museus, i són una oportunitat per examinar els coneixements sobre el lloc o, com a mínim, per passar una estona entretinguts en temps en què, a causa del coronavirus, encara s’ha de passar molt temps a casa.
Aquí hi ha l’enllaç per als que volen posar-se a prova o passar simplement una bona estona o per als que, amb visió turística, pretenen anar preparant-se en les setmanes prèvies a poder visitar els tresors que allotja Lleida: https://trivialculturalleida.typeform.com/
- Tendència entre adolescents Preocupació per l’elevat consum de begudes energètiques en menors: "De tants anys i tantes llaunes, jo crec que ja m’hi he acostumat"
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
