INICIATIVES EN LA DESESCALADA
La Generalitat llança la plataforma Taulellcomerç.cat per reactivar el comerç local
El projecte busca donar visibilitat a entitats i associacions comercials i a les seves promocions i campanyes
zentauroepp52991912 barricadas200401154628
La Conselleria d’Empresa i Coneixement de la Generalitat ha posat en marxa Taulellcomerç.cat, una plataforma d’iniciatives innovadores per reactivar el comerç local.
Aquesta plataforma donarà visibilitat a entitats i associacions de comerç, al mateix temps que els comerciants podran veure les accions que s’estan portant a terme a la seva ciutat, ha informat la Generalitat en un comunicat.
Per la seva banda, els consumidors podran localitzar i accedir a través d’aquesta web les promocions i campanyes, així com els directoris d’establiments amb servei a domicili.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
