Espectacles
Festival Nits d’Estiu entre Palmeres de Castelldefels 2023: dates i horaris
La iniciativa té l’objectiu de dinamitzar la plaça de les Palmeres i la zona de la platja les nits d’estiu

El festival Nits d’Estiu entre Palmeres, impulsat per l’Ajuntament de Castelldefels (Baix Llobregat), torna aquest any al seu emplaçament habitual de la plaça de les Palmeres.
La cita estival, del 30 de juny al 26 d’agost, inclou una programació d’actuacions de dansa i música d’estils variats –jazz, swing, blues, folk i pop, entre altres–. El seu objectiu és dinamitzar la zona de la plaça de les Palmeres i la platja en general, amb actuacions els divendres i dissabtes de 22 a 23.30 h (amb entrada gratuïta).
El Nits d’Estiu entre Palmeres comença aquest cap de setmana amb una cita doble: el divendres 30 de juny, amb l’actuació de La Cuarta Pared, i el dissabte 1 de juliol, amb l’Escola Municipal de Dansa. Els primers porten un espectacle de dansa, cant i teatre musical a càrrec del seu alumnat; mentre que els segons faran una selecció de les coreografies que van estrenar al festival de final de curs amb motiu dels 25 anys del centre.
El certamen inclou les següents actuacions: Roger Santaeugenia Quartet (7 de juliol), Performing Arts (8 de juliol), Vintage Hit Songs-VHS (21 de juliol), Cool Cat Combo (22 de juliol), Hoover Flags (28 de juliol), Scaramanga (29 de juliol), Chino Swingslide & The Sharps (4 d’agost), Alma de Boquerón (5 d’agost), David Ros (18 d’agost), Tori Sparks (19 d’agost), Enma Fernández (25 d’agost) i Cece Giannotti (26 d’agost).
D’aquesta manera, la programació només descansa durant les Festes del Mar i la festa major d’estiu.
Llegeix totes les notícies de Castelldefels a EL PERIÓDICO Castelldefels
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig