La Copa del Rei de bàsquet
Jaime Fernández s’exhibeix i condueix el Tenerife a les semifinals de la Copa
L’equip de Vidorreta va dominar de principi a final el derbi canari amb 26 punts de l’escorta madrileny (89-73)

El derbi canari prometia emocions fortes. Però es va quedar en un monòleg del Lenovo Tenerife, que va posar el cap en les semifinals de la Copa amb tot mereixement.(89-73). L’equip de Txus Vidorreta, que va arribar a Badalona després de conquistar la seva tercera Copa Intercontinental, va demostrar davant el Gran Canària de l’exblaugrana Jaka Lakovic, ara en funcions de tècnic, que continua de dolç.
Cook es un tío sutil. #CopaACB #ListosParaRomperla pic.twitter.com/oWLi3nb8BF
— Basket en Movistar Plus+ (@MovistarBasket) 17 de febrero de 2023
Amb vint minuts n’hi va haver prou per demostrar que la connexió entre Marcelinho Huertas (9 punts, 6 assistències) i Gio Shermadini (12 punts, 3 rebots) continua funcionant a la perfecció. Però sobretot el nivell d’excel·lència de Jaime Fernández, que a Màlaga no va acabar de trobar-se a gust, però que a San Cristóbal de la Laguna ha trobat l’hàbit perfecte per explotar. L’exhibició de l’escorta madrileny, autor de 26 punts en 19 minuts, va ser al nivell de la del seu excompany en l’Unicaja i en l’Estudiants, Darío Brizuela, tot i que sense la important osca d’aquest últim de certificar la defunció del Barça.
Notícies relacionades🎩 Cosas con magia:
— #CopaACB (@ACBCOM) 17 de febrero de 2023
-La #CopaACB en Badalona
-Marcelinho Huertas
-O metronomo
-El 9 de Lenovo Tenerife @CB1939Canarias
📺 @MovistarBasket #CopaACB #ListosParaRomperla pic.twitter.com/NMkG879wDr
Se n’esperava més del Gran Canària, que ha tingut esclats de bon joc en aquest curs des de l’arribada de Lakovic. Però poc va poder competir l’equip de Las Palmas, ara presidit per Sitapha Savanné en una nova etapa, més enllà dels 18 punts de Shurna, molt efectiu des del triple, i els bons números de Khalifa Diop, que va acabar amb 12 punts i 7 rebots.
📊 ¡Estadísticas FINALES del Lenovo Tenerife @CB1939Canarias 🆚 @GranCanariaCB!
— SuperManager ACB (@SuperManagerACB) 17 de febrero de 2023
2⃣4⃣ Jaime Fernández
1⃣9⃣ John Shurna
1⃣7⃣ Bruno Fitipaldo
1⃣5⃣ Gio Shermadini
1⃣5⃣ Khalifa Diop#CopaACB #SuperManagerACB pic.twitter.com/h0XkcNUCmj
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032