Bàsquet
El Fuenlabrada aprofundeix la ferida del Baxi Manresa
El Carplus Fuenlabrada va aconseguir la victòria contra un Baxi Manresa que manté oberta la ferida de cinc partits consecutius perduts en la Lliga Endesa. Els madrilenys van augmentar la intensitat defensiva en el tercer quart i van guanyar la batalla en l’intercanvi de cistelles amb el conjunt català (101-97).
«Hem tingut bons moments, no ha sigut fàcil el partit. És el que hi ha, adaptar-nos al que ve i veure què fer per millorar. Estem treballant tan bé com podem per ser millors. Crec que encara queda molta Lliga, tot i que la situació no és bona», va admetre Pedro Martínez, el tècnic manresà.
El partit va començar amb un contratemps important per al Fuenlabrada: una lesió aparentment greu del pivot Bagayoko al genoll esquerre. Els madrilenys van començar millor amb un gran Dusan Ristic (7 punts en el primer quart) tot i que el Manresa va anar millorant per igualar el marcador (12-11, min. 5). Els catalans van tenir més claredat d’idees en atac en la segona part del quart i van acabar per davant.
Intercanvi de cops
L’inici del segon acte va ser per al Fuenlabrada, que va apujar la intensitat defensiva i amb un parcial de 15-9 va obrir un petit forat al marcador (37-32, min. 15). El Baxi Manresa va reaccionar amb un parcial de 0-9 per tornar a liderar el partit (37-41, min. 17). Els catalans van mantenir un bon ritme en atac i van controlar l’avantatge fins al descans.
L’equip local va tornar a sortir millor després del descans i amb un parcial de 6-0 va empatar ràpidament el partit (50-50, min. 22). El partit va entrar en una fase d’intercanvi de cistelles que va afavorir l’equip local per començar a obrir les primeres diferències importants (69-61, min. 28). El Fuenlabrada va arribar amb un avantatge clar abans de l’últim quart.
Novament, l’intercanvi de cistelles va ser el protagonista de l’últim quart i el Fuenlabrada va aconseguir aguantar la diferència, tot i que els catalans es van posar a set punts (81-74, min. 36). Tot i així, l’equip local es va mostrar més sòlid en atac i va mantenir la diferència fins al final.
Fitxa tècnica
Notícies relacionadesFuenlabrada: Novak (12), Senglin (10), Kromah (12), Bagayoko (-), Ristic (23) –cinc inicial–; Hannah (10), Marc García (20), Machoca (2) Eyenga (9), Juan Fernández (-) i Okouo (3).
Baxi Manresa: Dani Pérez (17), Harding (12), Waczynski (18), Vaulet (9) i Olomuyiwa (9) –cinc inicial–; Dani García (-), Badio (3), Bortolani (6), Sagnia (7) Tyson Pérez (8), Marcus Lee (8) i Bursac (-)
- Seguretat Millors cremes solars segons l’OCU: les quatre més recomanades per a aquest estiu
- FUTBOL INTERNACIONAL Messi es retira lesionat amb Inter Miami i alarma l’Argentina
- Investigació a la dona del president L’UCO detalla que Begoña Gómez va fer pagaments «des de la seva esfera personal» per al desenvolupament del software de la càtedra que codirigia a la Complutense
- RECONFIGURACIÓ ESQUERRES Sumar proposa una «trobada estatal de les esquerres» a la tardor i demana a Rufián que concreti la seva proposta
- Una causa de 1.400 folis El cas Andic: un jutjat petit, policies sota pressió i un gegant de la moda disposat a defensar-se
