Bàsquet
Cory Higgins decideix operar-se i diu adeu a la Copa
L’aler nord-americà se sotmetrà a una intervenció aquest dilluns a Itàlia i estarà uns tres mesos de baixa

Cory Higgins ha pres la decisió de passar pel quiròfan per tractar la fasciïtis plantar al peu esquerre que li ha impedit jugar les últimes setmanes i que ha intentat resoldre amb un tractament conservador. Al final, l’aler nord-americà ha optat per la intervenció quirúrgica, a la qual se sotmetrà dilluns a Itàlia. El juliol del 2020, el jugador blaugrana ja va passar pel quiròfan per tractar-se la mateixa lesió al peu de dret.
La seva baixa es prolongarà per un període aproximat de tres mesos i li impedirà estar amb l’equip la setmana vinent, en la fase final de la Copa de Granada, on es disputarà el primer títol de la temporada, i també a un tram decisiu de l’Eurolliga, tot i que els terminis de recuperació podrien permetre-li tornar per a la ‘final four’ i també per als ‘play-off’ de la Lliga Endesa.
La temporada està sent especialment complicada per a Higgins, que va renovar a l’estiu pel Barça per tres anys, fins al juny del 2024. Durant els mesos de novembre i desembre va estar fora de l’equip a causa d’una lumbàlgia, que podria haver sigut el detonant d’aquesta nova lesió, que deixa els blaugrana sense un dels seus referents en la línia exterior.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"