UNICAJA – JOVENTUT (72-76)
El Joventut assalta Màlaga i reforça el tercer lloc
Els verd-i-negres van arribar a guanyar per 20 punts en el tercer quart, però els andalusos es van avançar dos minuts abans del final

El Joventut es va imposar aquest dissabte a la pista de l’Unicaja de Màlaga (72-76) i va fer un pas més cap a la Copa del Rei. El conjunt verd-i-negre és tercer de l’ACB, amb un balanç de 9 victòries i 4 derrotes.
La Penya va manar al marcador durant pràcticament tot el partit, i semblava tenir-lo resolt quan a l’inici del tercer quart dominava per 20 punts (30-50). Però els andalusos van agafar embranzida abans de tancar l’acte, que va acabar amb un 50-60 que convidava a somiar.
La reacció malaguenya va prosseguir fins a posar-se per davant a 2.11 del final amb un triple de Bouteille (71-70), però en aquests últims compassos Pau Ribas, el millor del partit amb 21 punts, i Ante Tomic, amb dos tirs lliures, van fer que la victòria volés cap a Badalona.
Unicaja, 72 – Joventut, 76
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»