Bàsquet
Nenad Dimitrijevic deixa el Joventut i jugarà al València Bàsquet

El base macedoni del Joventut de Badalona, Nenad Dimitrijevic, no continuarà a l’equip verd-i-negre la temporada vinent i defensarà la samarreta del València Bàsquet les quatre pròximes campanyes, segons va confirmar aquest dissabte el club valencià.
Els dos clubs van arribar a un acord per al traspàs «a principis d’aquesta temporada» en la qual el base, a qui li quedava llavors un any de contracte, ha jugat a Badalona «en qualitat de cedit», segons va precisar l’entitat catalana.
El macedoni va arribar a Badalona el 2012 quan era infantil i aquest any complia la seva cinquena temporada amb el primer equip verd-i-negre, amb el qual ha jugat 145 partits a la Lliga ACB amb una mitjana de 6,9 punts, 1,3 rebots i 2,4 assistències.
Notícies relacionadesDimitrijevic és el tercer jugador de l’actual plantilla que no seguirà a Badalona el pròxims curs després que el club anunciés aquesta setmana la marxa del pivot canadenc Conor Morgan i de l’aler israelià Shawn Dawson.
La Penya va agrair al jugador en un comunicat «els bons moments de bàsquet viscuts en aquests nou anys» en què ha defensat la samarreta verd-i-negra.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?