Bàsquet
Mirotic torna a entrenar-se en solitari
L’estrella blaugrana, amb permís del club des de finals de desembre per motius personals, torna a l’activitat al Palau
Nikola Mirotic ha tornat als entrenaments aquest matí al Palau Blaugrana. Després de dues setmanes allunyat de les pista amb permís del club per uns problemes personals, el jugador montenegrí s’ha entrenat en solitari a fi de reincorporar-se al més aviat possible a la disciplina del primer equip.
Notícies relacionades🔵🔴 #Culers, els millors 25 segons del dia
— Barça Basket (@FCBbasket) 13 de enero de 2021
😍 @NikolaMirotic33 torna a entrenar-se pic.twitter.com/Uu5Y0VfslP
En aquest temps, Mirotic s’ha perdut els partits contra el Bayern, el València, el Fuenlabrada, el Manresa i el Khimki, tot i que l’equip ha superat tant la seva absència com de la Brandon Davies i la de Víctor Claver, ja que només va perdre a Munic, en l’Eurolliga, però va encadenar quatre victòries després.
El Barça és des de dilluns a Moscou per afrontar una doble cita de l’Eurolliga. Dimarts va vèncer a la pista del cuer europeu,el Khimki, i divendres haurà d’enfrontar-se al CSKA Moscou, el vigent líder de la competició, tot i que sembla descartat que Mirotic pugui sumar-se a l’expedició blaugrana. És molt més probable que el jugador pugui disposar d’alguns minuts en el partit de diumenge a la Lliga Endesa davant l’Estudiantes al Palau (18.30 h) per anar recuperant l’estat de forma.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
