Sinistre de trànsit
Un motorista hospitalitzat en estat greu després d'un accident a la C-32 a Mataró
El Sistema d'Emergències Mèdiques ha mobilitzat tres ambulàncies i durant dues hores només hi ha hagut un carril obert a la via
Así son las nuevas ambulancias del Sistema de Emergencias Médicas (SEM) /
Un motorista ha estat traslladat en estat greu a l'hospital Germans Trias i Pujol, a Badalona, després d'accidentar-se aquest dijous al matí a l'autopista C-32, a l'altura de Mataró amb un altre cotxe, segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a 'X'.
El sinistre s'ha produït cap a les 08.23 hores i ha obligat a deixar tan sols un carril obert en sentit Barcelona, cosa que ha arribat a provocar uns quatre quilòmetres de retenció des de Sant Andreu de Llavaneres.
Notícies relacionadesNo obstant això, la circulació s'ha pogut normalitzar progressivament fins que a les 10.30 hores ja s'han reobert tots els carrils.
Per la seva banda, els Bombers de la Generalitat han activat dues dotacions per donar suport al SEM. Els serveis sanitaris han mobilitzat tres ambulàncies.
- Festivitat local Els Catarres, Álvaro de Luna i Juan Magan, protagonistes dels concerts de les Festes de Maig 2026 de Badalona
- Leo Messi compra la UE Cornellà
- Experiència per a actors Es busquen figurants a Catalunya per a la pel·lícula de 'Els Beatles': aquests són els perfils i les ciutats per participar en el càsting
- Novetat editorial Keko Martínez, l'exfutbolista que va passar de retirar-se amb 24 anys en números vermells a planificar el patrimoni milionari de Joan Garcia i Jorge Martín: "Em vaig quedar buit"
- Successos Surt de la presó el veí en cadira de rodes de Bon Pastor acusat de matar un lladre
