Infraestructures

Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig

L'aeroport es quedarà sense tren, amb la qual cosa els viatgers seran derivats a la L9 del metro, mentre que les estacions ferroviàries afectades tindran servei alternatiu per carretera

Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Són només quatre dies amb el trànsit ferroviari interromput entre El Prat i Vilanova per poder dur a terme unes obres del nou corredor fins a l'aeroport, però és tal el nombre de línies afectades, que Renfe ha hagut de programar 8.770 trajectes de bus i 2.200 places per hora per fer front a la demanda. Succeirà durant de l'1 al 4 de maig (ambdós inclosos) i afecta tant als Rodalies de la R2Sud com als Regionals del Camp de Tarragona, amb un pla alternatiu de transports que va per barris. Prenguin nota, però vagi per endavant que cap estació quedarà aïllada.

El plan alternativo por carretera durante el corte /

El Periódico
Notícies relacionades

Els serveis Regionals del sud (R14, R15, R16 i R17) tindran Cunit com a estació d'inici i fi del seu recorregut. Des d'allà, els viatgers podran seguir fins a Barcelona amb autobusos que sortiran cada 15 minuts. A la capital catalana, el punt de trobada serà l'avinguda Gregorio Marañón, entre les parades de la L3 del metro de Zona Universitària i Palau Reial.

Busos llançadora

Pel que fa als Rodalies de la R2 Sud i R2 Nord, la cosa és una mica més alambinada. Els viatgers d'El Prat amb destinació aeroport seran encaminats a la L9 de metro. Des de l'estació de França sortiran trens cada mitja hora cap a El Prat. Els que vagin cap al sud disposaran de busos llançadora fins a Vilanova cada 15 minuts. Hi haurà altres busos que realitzaran parades a les estacions intermèdies, a excepció de Garraf, que tindrà un microbús que realitzarà el trajecte Sitges-Garraf-Castelldefels. En total, Renfe ha programat 26.400 places de bus diàries per poder fer front a la demanda.