TRANSPORTS
Inaugurades les noves parades de bus interurbà de la Meridiana
La Meridiana de Barcelona estrena tramo de obras desde Felip II hasta Fabra i Puig /
Després de dues setmanes de treballs previs, la Meridiana va iniciar ahir de manera més visible les obres de reforma d’un nou tram d’aquesta artèria, des de Felip II fins a Fabra i Puig. La mobilitat es veurà afectada durant els 18 mesos necessaris perquè tot estigui acabat. Ahir van entrar en servei les noves parada d’autobusos interurbans.
Amb la nova distribució s’anul·len totes les parades de la Sagrera i una de Fabra i Puig que són dins del terreny que ocupen les obres. Per compensar aquesta anul·lació, el consistori ha habilitat una parada ja existent en l’àmbit del Clot i ha creat sis nous baixadors al voltant de la Sagrera i un altre a Can Dragó. Totes aquestes línies afectades realitzen diàriament unes 600 expedicions.
Quant als busos urbans operats per TMB i els nocturns de l’Àrea Metropolitana de Barcelona afectats per les obres, el canvi més significatiu té com a protagonista a la línia V29. En sentit Llobregat, en lloc de passar per la Meridiana, entre els carrers d’Escòcia i Garcilaso, farà el recorregut Escòcia, Concepción Arenal, Felip II, Olesa i Garcilaso.
- Compte enrere final El cas de Noelia Castillo Ramos, pas a pas: cronologia completa fins a la seva eutanàsia prevista aquesta tarda
- Entrevista Ferran Adrià, xef Michelin: "Perquè em cobrin 70 euros en un restaurant i em serveixi un robot, em quedo a casa"
- Mesures per la guerra de l'Iran El Govern aprofita el decret anticrisi per llançar un altre salvavides a centenars de plantes renovables
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 26 de març a Espanya per la Guerra de l'Iran: baixen la sense plom 95 i el dièsel
- Successos Condemnat per causar destrosses en una casa per valor de 220.000 euros després de rebre una ordre de desnonament
