Nova denúncia davant el jutge contra l’església evangèlica de Terrassa

Posibles abusos sexuales en la iglesia evangélica Samaria, actualmente ocupada por la iglesia cristiana Paraula Viva, en Carretera de Montcada 664, Terrassa, Barcelona. /
Una feligresa de l’església evangèlica Samaria de Terrassa ha presentat al jutjat una nova denúncia per presumptes maltractaments psicològics, en què inclou tant el que era pastor d’aquesta congregació, José García, conegut com a Pepe, com la seva dona, segons el document a què ha tingut accés EL PERIÓDICO. Aquesta denúncia s’afegeix a la interposada per quatre membres més d’aquesta església també per un delicte contra la integritat moral. "A l’església es vivia un clima d’angoixa i por pels ensenyaments que transmetien els pastors", assenyala D., la nova denunciant, representada també per l’advocada Mónica Santiago, de Vosseler Abogados. Els responsables, assenyala, els atemorien dient-los que, si se separaven de la seva doctrina, serien castigats amb desgràcies que patirien ells o els seus familiars, com contraure un càncer o morir. "Era una presó mental", afirma.
Conseqüències psicològiques
Notícies relacionadesD. descriu en la denúncia les conseqüències psicològiques que ha tingut no només pels abusos que va patir, sinó també per aquest maltractament que, segons la seva opinió, els infligien des de l’església.
Aquesta nova denúncia ha sigut remesa al jutjat de Terrassa que investiga per presumptes agressions sexuals dos membres d’aquesta comunitat religiosa. Es tracta d’un responsable de les activitats d’oci, T. A., i un membre de la congregació. El jutge té pendent decidir sobre les denúncies presentades contra el pastor i la seva dona per presumpte maltractament psicològic.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"