Aquesta matinada
Quatre detinguts per una agressió sexual a la platja de la Barceloneta
La Guàrdia Urbana ha arrestat els sospitosos al lloc dels fets i la dona ha sigut traslladada a un hospital
La policia va detenir 3.600 vegades en un any els 452 multireincidents més actius a Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut quatre homes aquest dissabte per haver comès presumptament una agressió sexual a una dona a la platja de la Barceloneta. Els fets han ocorregut cap a les 03.45 hores d’aquesta matinada, segons ha informat ‘El Caso’ i EL PERIÓDICO ha pogut confirmar.
Fonts del cos expliquen que una persona ha advertit del suposat assalt uns agents de la Unitat de Reforç d’Emergències i Proximitat (UREP) que es trobaven en una furgoneta apostada per la zona. El testimoni els ha avisat que havia observat un grup d’homes que semblava que estiguessin agredint una dona. Els policies s’han desplaçat al lloc indicat pel vianant.
Just en aquell moment, tres dels presumptes atacants miraven de fugir, mentre que el quart es trobava a sobre de la dona. La Guàrdia Urbana assegura que la víctima presentava símptomes de trobar-se sota els efectes d’«una substància inhibidora». La policia ha procedit a arrestar els quatre sospitosos i la dona ha sigut traslladada a un hospital.
Agressió sexual Barcelona Violadors Guàrdia Urbana de Barcelona Violacions Barceloneta Delinqüència
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"