Foment exigeix una "defensa radical de la propietat privada"

Concentración enfrente de la Casa Orsola de Barcelona /
La patronal Foment del Treball ha cridat a una "defensa radical de la propietat privada" davant l’intent de desnonament de Casa Orsola i assegura que "el propietari no és un especulador, sinó una persona que ha actuat conforme al dret".
Segons un comunicat, la patronal opina que "les administracions públiques haurien d’ajudar aquesta propietat i no pressionar-la fins a extrems molt pròxims a la coacció". A més, afirma que "no hi ha un dret a viure on es vulgui al preu que es vulgui". "Basar debats tan importants en premisses simplistes és un error", afegeix la patronal.
Notícies relacionadesSobre els plans sobre aquest edifici, Foment assegura que no es pot privar ningú de la seva propietat, ni imposar-li càrregues, serveis o prestacions no establertes en les lleis, i que els que pretenen això estan coaccionant i intimidant il·legalment per privar un propietari legítim de la seva propietat.
Per a l’organització presidida per Josep Sánchez Llibre, en el debat públic sobre la vivenda s’utilitza "amb molta lleugeresa el terme especulació i es parla poc d’instrumentalització o de l’assenyalament de responsables d’una situació preocupant al país, com és la dificultat d’accés a la vivenda, sobretot per part de col·lectius vulnerables o altres com els joves".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic