Tribunals
Albiol al·lega desconèixer les irregularitats del cas de les antenes
El alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, a las puertas de la Audiencia Provincial, antes de empezar la primera sesión del juicio por el caso Antenas /
L’advocat defensor de l’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, va presentar davant el tribunal que jutja el regidor del PP per presumpta prevaricació, documents que pretenen acreditar que el líder conservador no tenia coneixement de les suposades irregularitats en la instal·lació d’antenes de telefonia mòbil a la comissaria de la Guàrdia Urbana del Turó d’en Caritg. El lletrat Cristóbal Martell va entregar un informe en el qual s’afirma que la col·locació d’antenes el 2012, quan van passar els fets, no despertava un "clamor aclaparador" i "unànime" en contra seu.
Alhora, la defensa va lliurar una certificació que exposa que Badalona, en aquell moment, tenia 220.000 "ànimes" i uns 1.000 funcionaris, per la qual cosa era impossible que l’alcalde es dediqués a les qüestions diàries, com la tramitació de les llicències necessàries per a la instal·lació de les antenes. El tribunal de la Secció Cinquena de l’Audiència de Barcelona va acceptar la incorporació a la causa d’aquests dos documents, sense que el fiscal s’hi oposés.
- Desviaments de trànsit Talls a Barcelona aquest diumenge per la Cursa d’El Corte Inglés: carrers afectats i canvis en 40 línies de bus
- Arriba a Espanya ‘The Lady’, la sèrie sobre Sarah Ferguson
- Una altra ‘revolució’: arriba Mourinho i se’n va algun "gallet"
- El Barça suma una còmoda victòria sense necessitat d’esprémer
- Manuel Vilas: "He mirat de donar una mica de glamur a la relació amorosa de dos escriptors"
