Menjar a prop dels escenaris

Les festes de la Mercè són exigents. Per seguir la programació d’actuacions, l’organisme exigeix abundant combustible (sòlid i líquid). Als següents restaurants i cocteleries podràs omplir el dipòsit. Si et mous pels escenaris del Gòtic, reserva ja a Shunka (Sagristans, 5) i infla’t a safates de sushi abans de la gresca. Si necessites més calories que Hugh Jackman, corre cap a Koku Kitchen (Carabassa, 19): els seus bols de ramen i crestes japoneses no defrauden. Al mateix carrer, tens La Pachuca (Carabassa, 19): street food mexicana de veritat ¿Més fast? Dona-li als bocates italians de Gallo Nero (Jaume I, 3). I si ets a la plaça de Sant Jaume, recorre a les nostrades salsitxes de Frankfurt Sant Jaume (plaça Sant Jaume, 2).
Un salt i ets al Raval. Impossible saltar-se la cocteleria retro Bareto Olímpic (Joaquín Costa, 25) i el Negroni (Joaquín Costa, 46). I per acumular energia de qualitat, el ventall és ampli. Cuina atlàntica a Arume (Botella, 11-13). Cuina catalana hardcore a Ca L’Estevet (Valldonzella, 46). Entrepans a Fidel (Ferlandina, 24). Als voltants de l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, tens el Bardeni (València, 454), menjaràs la millor carn de Barcelona. D’altra banda, a l’italià Bellebuon (Travessera de Gràcia, 441) podràs recuperar forces amb uns plats de pasta i unes lasanyes que fan caure de cul.
¿Vas al Teatre Grec? No deixis escapar les hamburgueses de De Paula (Creu dels Molers, 65). Si vas més relaxat, que no falti la cuina veneciana de Xemei (passeig de l’Exposició, 85) o la fusió de Casa Xica (França Xica, 20). Els còctels, al Rouge (Poeta Cabanyes, 21), per descomptat. I a l’altra punta de la ciutat, si la idea és anar a la platja del Bogatell, els arrossos de Can Fisher (avinguda del Litoral, 64) t’ajudaran a superar la gesta. En aquest restaurant a peu de platja es menja de nassos.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols