VISITA
Collboni es reuneix amb l’alcaldessa de París i la directora de la Unesco

mbenach35404593 par10 par s francia 06 09 2016 la alcaldesa de par s a160906164151 /
Jaume Collboni fa avui un viatge institucional a París, on té previst reunir-se amb l’alcaldessa, la també socialista Anne Hidalgo, i mantenir contactes amb la Unesco. Collboni es desplaça per segona vegada com a alcalde a la capital francesa, ja que va ser el seu primer destí a l’estranger el juliol del 2023, un mes després de la seva investidura. Aquesta vegada, el socialista català viatja acompanyat de la segona tinenta d’alcaldia i responsable de Drets Socials, Cultura, Educació i Cicles de Vida, Maria Eugènia Gay, i la comissionada de relacions ciutadanes i diversitat cultural i religiosa, Sara Belbelda.
L’alcalde participa en la conferència Refugiats: solidaritat i responsabilitat; tendències mundials i reptes locals, organitzada per l’Ajuntament de París juntament amb l’ACNUR. L’alcalde es reunirà amb Hidalgo a l’ajuntament parisenc i també mantindrà una trobada amb la directora general de la Unesco, Audrey Azoulay; la seva subdirectora general per a les Ciències Socials i Humanes, Gabriela Ramos, i amb l’ambaixador delegat permanent d’Espanya a la Unesco, l’exministre i exlíder del PSC Miquel Iceta.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid