RESOLUCIÓ
Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor

El Suprem va confirmar una sentència de l’Audiència Provincial de Barcelona que condemna una lletrada a indemnitzar l’Associació d’Avis del Bon Pastor, i a una pena d’un any d’inhabilitació per a l’exercici de la professió, pel delicte de deslleialtat professional. Davant aquesta resolució no pot interposar-se recurs ordinari, per la qual cosa així es tanca un procés judicial que va començar fa 18 anys.
L’Audiència va condemnar el desembre del 2022 la dona a pagar una multa de 3.650 euros i a un any d’inhabilitació. També la va condemnar a indemnitzar a la l’associació amb prop de 10.000 euros. En el judici es va provar que l’associació va pagar 3.950 euros a l’advocada i 4.300 per les querelles. El 2006, l’entitat va acordar interposar recursos i demandes a l’ajuntament per estar en desacord amb el projecte urbanístic que havia presentat el consistori de remodelació de les Cases Barates, el sector més antic del Bon Pastor, amb vivendes de 1929. Per aquesta raó, van contractar l’advocada S.M.S., que, aprofitant-se del desconeixement dels processos legals dels seus clients, va estar cobrant a l’associació d’avis durant uns 12 anys.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»