Baetulo, Festa Mediterrània, se celebrarà per Sant Joan
Albiol i Tomás anuncien que Badalona acollirà entre el 20 i el 23 de juny un gran esdeveniment de caràcter gastronòmic i cultural.

El gran festival que l’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol (PP), va anunciar fa mig any se celebrarà del 20 al 23 de juny, per Sant Joan, i retrà homenatge a la història de la ciutat amb el nom Baetulo, Festa Mediterrània.
A finals d’agost de l’any passat, l’alcalde va anunciar la seva intenció de crear "una gran trobada internacional que converteixi la ciutat de Badalona en un punt d’interès mundial". Per a això, el líder popular va comptar amb el suport de l’empresari del sector de la xarcuteria Enrique Tomás, del showman Carlos Latre i de la periodista Cristina Cubero: "El projecte tindrà al mar Mediterrani com a gran eix central" i fusionarà "gastronomia, música, cultura i esport", va assenyalar llavors el consistori.
La idea va anar madurant fins ahir, Albiol i Tomás van coincidir en la conferència Emprenedoria gastronòmica i l’essència de la seva gent. Una conversa entre badalonins, que va tenir lloc en el marc de la fira Alimentaria, i no van malgastar l’ocasió per oferir alguna dada més i continuar despertant així la curiositat del personal. "D’aquí a unes setmanes farem l’anunci oficial d’un projecte d’àmbit gastronòmic, però amb arrels en l’àmbit cultural, social, lúdic i esportiu que va marcarà en els pròxims anys la tendència a nivell internacional. Serà una cosa completament espectacular", va explicar Albiol.
Notícies relacionadesRecelosos d’oferir més detalls, tant l’alcalde com l’empresari van insistir en la "projecció internacional" que aportarà la celebració de l’esdeveniment per a la ciutat: "Serà una cosa molt gran, la farem grossa a nivell mundial, vaja", va assegurar Tomás.
A l’espera de conèixer les activitats que prepara el consistori per al Nadal del 2024 encara amb el famós arbre que va pugnar en altura amb el de Vigo en la memòria―, s’entreveuen ja les dues grans cites estratègiques anuals amb què l’alcalde Albiol busca impulsar la marca Badalona: la programació del festival gastronòmic per Sant Joan i la campanya de Nadal.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"