ACCIDENT
Dol al port de BCN per la seva popular venedora de cupons

Els treballadors del port de Barcelona estan de dol per la sobtada i desgraciada mort de Carol García, popular venedora de cupons de l’ONCE i veïna del barri del Raval, també coneguda per estibadors, oficinistes i altres empleats per cuidar dels gats dels carrers que pul·lulen entorn dels molls. La jove va morir ahir per una fatalitat: García va caure de la bicicleta que conduïa, amb tanta mala sort que es va desplomar davant un camió que la va arrossegar. El conductor no va poder fer res per esquivar-la.
"Va ser un infortuni", van comentar al port. L’Autoritat Portuària va expressar les seves condolences ahir. "Formava part de la gran família de la comunitat portuària de Barcelona, ja que recorria totes les instal·lacions i terminals venent els cupons de l’ONCE", va recordar.
El Port de Barcelona va ressaltar que la noia també era "una gran amant de la colònia de gats" que vaga pels embarcadors. Els seus amics la descriuen com una lectora voraç, sempre curiosa pel que passava al seu voltant. Calculava que recorria uns 20 quilòmetres al dia en bici per vendre cupons i mimar els gats.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Oscar Pierre: "Vam canviar de model perquè no teníem diners per a multes"
- Vertiginosa renovació de l’oferta hotelera a la ciutat 5.589 restaurants traspassats en 5 anys
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Pedri guia el Barça al lideratge
- QÜESTIÓ DE CONFIANÇA El Congrés debatrà dimarts vinent la iniciativa de Junts sobre la qüestió de confiança a Pedro Sánchez
- Aliança Catalana Junts frena la moció de censura a Ripoll per fer fora Orriols i la titlla ara d'"inviable"
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- RETALLADA DE 7 PUNTS EN TRES JORNADES El sorpasso exprés del Barça per reconquerir el liderat a la Lliga
- Paneque aposta per un govern "alternatiu" a Ripoll i veu "legítim" un pacte per fer fora Orriols de l'alcaldia