‘Obrim carrers’
Tornen els caps de setmana sense trànsit a Gran de Gràcia i Creu Coberta – Sants
QUEIXES | La iniciativa ‘Obrim carrers’ beneficia uns i en perjudica d’altres»La iniciativa ‘Obrim carrers’ beneficia uns i en perjudica d’altres»
‘COPEO’ | Els millors ‘afterworks’ contra la davallada postvacacionalEls millors ‘afterworks’ contra la davallada postvacacional
PARCS | Ciutat Vella tindrà 5 jocs infantils de disseny, amb aigua estival i bàdmintonCiutat Vella tindrà 5 jocs infantils de disseny, amb aigua estival i bàdminton
ACTIVITATS | ¿Què fer avui a Barcelona? Agenda d’activitats per fer aquesta setmana¿Què fer avui a Barcelona? Agenda d’activitats per fer aquesta setmana
L’Ajuntament de Barcelona torna a tallar dos grans carrers de la ciutat per convertir-los en zona de vianants durant els caps de setmana. La popular iniciativa ‘Obrim Carrers’ torna després de la pausa estiuenca. Els vianants podran utilitzar tota la calçada, mentre que els cotxes i motocicletes seran els principals afectats per la interrupció del trànsit. Només es permetrà la circulació de manera excepcional als veïns que tinguin una plaça d’aparcament dins del segment restringit.
Els talls començaran dissabte 2 de setembre i transformaran el carrer Gran de Gràcia (entre el carrer de Nil Fabra i la plaça de Nicolás Salmerón) i l’eix dels carrers Creu Coberta i Sants (entre la plaça d’Espanya i el carrer de Munné). Els vehicles de mobilitat personal, com patinets o bicicletes, podran circular per aquest tram a un màxim de 10 km/h donant màxima prioritat als vianants i en el cas que hi hagi aglomeracions, els conductors hauran de prescindir del transport i continuar amb el seu recorregut a peu.
L’horari de les restriccions serà de 10.00 h a 21.00 h durant el mes de setembre i a partir del primer cap de setmana d’octubre s’avançarà l’activitat una hora, de 9.00 h a 20.00 h.
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
- 50.000 persones es manifesten contra Mazón per la gestió de la dana
