A Horta-Guinardó
Mor un motorista en un accident amb un cotxe de la Guàrdia Urbana de Barcelona
Aquest dilluns a la nit un motorista de 75 anys ha mort després de tenir un accident de trànsit en què també s’ha vist implicat un cotxe de la Guàrdia Urbana de Barcelona. Els fets van tenir lloc pels volts de les 22.00 hores al districte d’Horta-Guinardó, a l’altura del número 24 del carrer Telègraf, segons han informat fonts municipals.
El motorista va resultar greument ferit i va ser traslladat a l’hospital per una unitat de Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) on va morir hores després.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar dotacions de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana per investigar les causes del sinistre. L’agent que conduïa, que estava de servei, hauria donat negatiu en drogues i alcohol.
Notícies relacionadesL’Ajuntament de Barcelona ha activat el servei d’atenció psicològica del Centre d’Urgències i Emergències Socials municipals per atendre els familiars de la víctima. Així mateix, ha emès un comunicat en què lamenta la mort del ciutadà i trasllada el condol al seu entorn.
Aquesta és l’onzena víctima mortal per accident de trànsit a la capital catalana aquest any.
- MAPA | Aquests són els objectius mínims d’energia solar i eòlica que han d’arribar a totes les comarques catalanes per al 2050
- Agressor reincident Detingut el presumpte violador de Montjuïc, un reclús de permís que complia condemna per agressió sexual
- Dimecres 15 d'abril a les 19:00 El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Esteve Camps
- Història real Carles Porta fitxa per Disney+ per al seu pròxim true crime: així és 'Abandonats', un esfereïdor cas real que es remunta 40 anys enrere
- Música Maria del Mar Bonet publica el primer avançament del seu nou disc 'L'aigua no cansa'
