Símbol de BCN
Vandalitzat el mural del petó al Gòtic
El popular mural ‘El món neix en cada petó’, de Joan Fontcuberta, un dels símbols del barri Gòtic de Barcelona des que es va instal·lar el 2014, ha sigut vandalitzat amb pintades de desconeguts, segons han denunciat diversos usuaris a Twitter.
Penso cometre crims de guerra pic.twitter.com/C9EKQXijBz
— Bruixa avorridíssima (@bruixa_avorrida) 5 de junio de 2023
Ubicada a la plaça d’Isidre Nonell, l’obra mostra un apassionat petó construït com un fotomuntatge a partir de 4.000 fotos aportades per ciutadans anònims, que constitueixen un mural de 8 metres de llargada i 3,8 d’alçada.
Temes:
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
- Conflicte regional Iran i l'estret d'Ormuz: ¿per què és tan difícil per a Trump controlar aquesta via marítima estratègica?
