Cues quilomètriques a la Ronda Litoral de Barcelona per l’avaria d’un camió

L’avaria d’un camió a primera hora d’aquest dimarts a la Ronda Litoral, a l’altura del Moll de la Fusta de Barcelona, està provocant retencions de més de 10 quilòmetres.
Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT), l’avaria d’un camió a la B-10 a l’altura del Moll de la Fusta en direcció al nus de la Trinitat ha obligat a tallar un carril, cosa que ha generat grans cues.
Notícies relacionades🔴 Una #avaria d'un camió a la B-10 a l'altura del Moll de la Fusta ➡ Nus Trinitat, talla un carril i ja crea 8 km de #retencions#SCT pic.twitter.com/CwCYqAPYF1
— Trànsit (@transit) 23 de mayo de 2023
Cap a les vuit del matí, les retencions ja superaven els vuit quilòmetres.
Una mitja hora després, el camió avariat ha pogut ser retirat de la calçada, tot i que les cues ja arriben als 10,5 quilòmetres.
Temes:
- Els bars de Gràcia, en peu de guerra per un veto i un error de l’Ajuntament
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- El mirador de la Torre de Collserola ofereix vistes gratis
- L’esborrament del mòbil del fiscal
- Xoc entre Vox i l’Església a Catalunya pel cas de Jumella
- Lacra social Toc de queda, llei més severa i pares responsables: França busca tallar d’arrel la creixent violència juvenil
- Catàstrofe natural Les pluges torrencials deixen més de 230 morts i centenars de desapareguts al Pakistan i l’Índia
- Successos Protecció Civil posa en alerta el pla Infocat per risc d’incendi a les Terres de l’Ebre, Ponent i l’Empordà
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Afganistan: un any de la victòria talibana