Investigació dels Mossos
Alliberat un home segrestat a Barcelona durant l’intercanvi per diners
El presumpte segrestador demanava 2.000 euros a la parella de la víctima perquè aquesta no li havia tornat un préstec
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home acusat de segrestar-ne un altre a Barcelona. Tal com ha avançat ‘El País’ i ha confirmat l’ACN, els fets van passar dimarts a la nit quan una persona es va presentar a casa d’una dona i es va emportar la seva parella.
El presumpte segrestador demanava una suma de 2.000 euros per tornar un préstec que havia demanat la víctima, i la va advertir que si no ho feia, la seva vida estaria en perill. La dona va poder recopilar 700 euros en efectiu, i van quedar que l’endemà es trobarien per fer l’intercanvi: la resta de diners a canvi de la parella. La dona tenia coneixement que el seu home devia diners.
Notícies relacionadesAbans de presentar-se al lloc acordat, va contactar amb els Mossos per denunciar els fets. Arran de l’avís, es va muntar un dispositiu per agafar el presumpte segrestador, que van acabar arrestant ahir a la plaça de Lesseps, on havia quedat amb la dona per fer l’intercanvi. La policia també va alliberar la víctima.
El detingut té un antecedent per amenaces i ara està acusat d’un segrest. Els agents continuen investigant per aclarir els fets.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
