Barcelona
¿Quan és la Cursa del Corte Inglés 2023 a Barcelona? Dia, horari
La cursa més multitudinària de Barcelona consolida el nou itinerari
/
La històrica Cursa del Corte Inglés celebra l’edició 2023 aquest cap de setmana, amb més inscrits que mai. Ronda les 25.000 inscripcions, molt per sobre de les del rècord de l’any passat que es proposava batre. El 2022 va aconseguir 21.016 corredors i es va convertir en la cursa més multitudinària de l’any a la capital catalana.
I amb aquest objectiu ja aconseguit, va a buscar el segon: consolidar l’itinerari estrenat l’edició passada. Així, tornarà a sortir de la Diagonal i recórrer les vies més emblemàtiques de la ciutat amb un circuit urbà homologat de 10 quilòmetres exactes, cosa que reforça el vessant esportiu d’aquesta cita, que tradicionalment tenia un caràcter més aviat popular.
Participar és gratis, només calia apuntar-s’hi per internet (ja no es pot, les inscripcions estan tancades). I ni tan sols s’ha de córrer, estrictament, perquè molts amateurs completen el recorregut caminant.
Aquesta 43a carrera sortirà el diumenge 7 de maig a les 9 h del matí. El punt d’inici és el centre comercial El Corte Inglés de la Diagonal, al número 617 de l’avinguda. Passarà pel passeig de Gràcia, el carrer Aragó, la Gran Via i el carrer Marina. L’itinerari acaba a la plaça Catalunya, davant l’altre centre comercial de la firma organitzadora, que es manté com la meta característica de la cita.
Bitllets de metro gratis
Notícies relacionadesCom a novetat del 2023 la cursa incentiva l’ús del transport públic, de la mà de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Cada participant rep un bitllet senzill a l’anar a recollir el dorsal, per assistir-hi amb metro, bus, tramvia o tren. Això sí, no n’hi ha per a tots els corredors: aquest regal està disponible només fins que se n’esgotin les existències.
Solidaritat
Des de l’any 1986, la cursa col·labora amb una entitat sense ànim de lucre per aportar-hi donatius solidaris. En aquesta edició l’associació adherida és la Fundació Pasqual Maragall contra l’Alzheimer.
- Familia antivacunes El menor ingressat a l’UCI a Manresa per tètanus fa gairebé un mes que està hospitalitzat
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
- Una temporada d’esquí atípica al Pirineu: neu rècord però amb molts tancaments
