122 urbs triades
Barcelona se situa entre les ciutats més ben valorades per política ambiental
La ciutat de Barcelona s’ha situat entre el 12 per cent de les urbs del món amb més bona valoració per la seva política ambiental al ser una de les 122 incloses en l’anomenada llista A de l’organització sense ànim de lucre d’impacte ambiental CDP. L’ajuntament de la ciutat informa aquest diumenge en un comunicat que Barcelona ha sigut reelegida de nou aquest 2022 com a integrant d’aquesta llista, confeccionada després de l’anàlisi de les polítiques locals davant l’emergència climàtica.
Aquest any, incideix l’ajuntament, un total de 1.002 ciutats del món han rebut una qualificació de CDP, de les quals només el 12 per cent han entrat a la llista A. «Aquest reconeixement –indica– respon a les polítiques climàtiques que està desenvolupant la capital catalana».
🔛 Barcelona rep la màxima puntuació en acció climàtica de l'organització d'impacte ambiental CDP.
— Ajuntament de BCN (@bcn_ajuntament) 4 de diciembre de 2022
👉 Només 122 ciutats, el 12% de les valorades, s'han inclòs en la llista A, que en reconeix el lideratge climàtic i les accions efectives.
🔗https://t.co/dr2X1At4PZ pic.twitter.com/7xidvAjE8r
La ciutat, que en el passat va decretar l’emergència climàtica, impulsa també, segons recorda el seu ajuntament, el Pla Clima, «el full de ruta que mostra el compromís municipal d’aquí al 2030 en la lluita contra el canvi climàtic». «Les ciutats A –es remarca en la nota– estan demostrant el seu lideratge climàtic mitjançant accions concretes i efectives».
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
- Intèrpret popular Mor l’actor argentí Héctor Alterio, als 96 anys
