Incendis
Els Bombers de Barcelona contra el foc a prop del Palau de la Música
L’origen ha sigut un edifici del carrer del Bou de Sant Pere cap a les sis de la tarda
El Joc de la Foca: el joc pedagògic de Pilarín Bayés per als Bombers de Barcelona
Els Bombers de Barcelona han apagat un incendi aquesta tarda en un edifici del carrer del Bou de Sant Pere, número 8, al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera de Ciutat Vella. L’incendi s’ha produït a dos minuts caminant del Palau de la Música, malgrat que en cap moment l’edifici històric ha estat en perill, segons afirma Efe.
Els Bombers han rebut l’avís cap a les sis de la tarda i s’han desplegat vuit patrulles fins al lloc dels fets on han pogut extingir les flames. L’ajuntament ha confirmat que el foc ja s’ha extingit i que ara els agents inspeccionen la finca afectada per veure com ha quedat. Encara no s’ha pogut esbrinar l’origen del foc ni un possible causant.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard