Plaça de la Revolució
El punt lila atén 22 presumptes agressions masclistes a les festes de Gràcia de Barcelona
Ha assessorat 29 persones i ha realitzat 2.484 accions de sensibilització en el total de les festes del barri
El punt lila de la plaça de la Revolució, instal·lat per les festes de Gràcia, ha atès 22 presumptes agressions masclistes o LGTBI-fòbiques com ara tocaments o assetjaments, ha assessorat 29 persones i ha fet 2.484 accions de sensibilització en el total de les festes del barri, que han acabat aquest diumenge.
A més, diverses parelles de persones informadores han recorregut els espais festius per avaluar situacions de risc i s’han instal·lat vuit punts liles més, segons informa l’Ajuntament de Barcelona en un comunicat.
D’altra banda, s’ha reforçat el nombre d’equips de neteja: hi ha hagut un dispositiu especial de neteja i de recollida de residus, i s’ha repetit l’experiència del got reutilitzable, així com també s’han repartit 1.125 papereres de cartró.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
