Llista verda
Un parc de Madrid i un altre de Barcelona, els més bonics i populars d’Europa

Crecen los ciclistas que invaden los senderos de montaña /
A l’estiu, amb la calor que està fent, no hi ha res millor que passejar o anar a descansar a un dels espais verds que es troben a les grans ciutats per arrecerar-se de la calor quan s’és turista o quan s’hi viu.
Els parcs urbans i jardins són, a més, el lloc perfecte per refrescar-se a l’ombra d’un arbre, fer una migdiada reparadora i disfrutar de la bellesa de la naturalesa. Sobretot si el lloc triat disposa d’una cascada d’aigua o una font o estany natural.
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026