Llista verda
Un parc de Madrid i un altre de Barcelona, els més bonics i populars d’Europa

Crecen los ciclistas que invaden los senderos de montaña /
A l’estiu, amb la calor que està fent, no hi ha res millor que passejar o anar a descansar a un dels espais verds que es troben a les grans ciutats per arrecerar-se de la calor quan s’és turista o quan s’hi viu.
Els parcs urbans i jardins són, a més, el lloc perfecte per refrescar-se a l’ombra d’un arbre, fer una migdiada reparadora i disfrutar de la bellesa de la naturalesa. Sobretot si el lloc triat disposa d’una cascada d’aigua o una font o estany natural.
Temes:
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»