Reclam a la ciutat
Mapa | Piscines descobertes a Barcelona: són aquí i aquests són els seus horaris
Tot Catalunya entra avui en grau de risc màxim per l’onada de calor
L’Ajuntament obrirà aquest dissabte tres instal·lacions municipals més, que se sumen a les sis que ja estan disponibles

piscinas /
Barcelona segueix sota una onada de calor asfixiant i els termòmetres batran rècords aquest dijous. Les piscines són un gran reclam per pal·liar la calitja. Ja hi ha sis instal·lacions municipals obertes, però l’Ajuntament de Barcelona ha informat que aquest dissabte n’obrirà tres més perquè els ciutadans puguin banyar-se i remullar-se.
Pròximes obertures
L’Ajuntament preveu obrir cinc piscines més descobertes i d’ús municipal en els pròxims dies: la CEM Tennis Vall d’Hebron, el dia 20 juny, la del CEM Trinitat Vella, el 22, la del CEM de la Clota, el 23, la de Guinardó, el 25, i la del Bon Pastor, el 26 de juny.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats