Desplegament d’emergències
VÍDEO | Espectacular evacuació d’un malalt per un balcó a Sant Antoni (Barcelona)
Els bombers han assistit el SEM amb una gran autoescala per traslladar una persona que pel seu sobrepès no podia ser portada en llitera des d’un sisè pis
Bombers, ambulàncies i Guàrdia Urbana han protagonitzat aquest matí al barri de Sant Antoni una espectacular evacuació d’una persona malalta des del balcó d’un sisè pis real d’altura en una finca règia del districte de l’Eixample. L’operació ha atret desenes de veïns a peu de carrer, al creure inicialment que es tractava d’un incendi.
Els fets han tingut lloc poc abans de les dotze del migdia, quan el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha acudit a atendre un domicili a l’avinguda de Mistral amb Viladomat. Una vegada han constatat que la persona malalta havia de ser traslladada a un centre hospitalari, han pogut comprovar que, a causa de l’altura de la vivenda resultava impossible baixar-la en llitera i en posició horitzontal per les escales de la finca.
Notícies relacionadesEn aquell moment, informa l’Ajuntament, han sol·licitat la col·laboració municipal per al «trasllat d’una persona malalta amb sobrepès». S’hi han enviat cinc dotacions de Bombers i Guàrdia Urbana, que han perimetrat la zona i han orquestrat el dispositiu.
Els bombers han desplegat una gran autoescala a tall de grua fins a una altura de sis plantes, a la qual el personal de Bombers ha fixat una llitera, que ha iniciat un lent descens horitzontal fins al carrer. Una vegada a la vorera, l’equip mèdic l’ha assistit i els bombers han pogut instal·lar-la a l’ambulància per al seu ràpid trasllat a un hospital. Els molts congregats a peu de carrer que han seguit tota la intervenció i han presenciat que estava conscient, han aplaudit la perícia dels agents.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Situació dels conservadors Els barons del PP coincideixen amb Feijóo a no buscar una moció de censura amb Puigdemont: «Aquest Govern caurà sol»