Presentació

Així és BCNMarket, la botiga ‘online’ dels comerços de Barcelona

L’esdeveniment aixeca la persiana regalant milers de bons descompte

Així és BCNMarket, la botiga ‘online’ dels comerços de Barcelona

EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
EFE

La botiga ‘online’ de la ciutat de Barcelona BCNMarket ha aixecat aquest dilluns la persiana amb el llançament de 280.000 bons descompte de 20 euros per comprar físicament als més de 2.500 establiments, dels 70.000 que té la ciutat, que ja s’han adherit a aquesta iniciativa.

El primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, ha explicat aquest dilluns que l’objectiu d’aquest Bonus Consum, per al qual l’ajuntament aporta 3 milions d’euros, és ajudar a donar a conèixer la plataforma de comerç electrònic bcnmarquet.es i, alhora, incentivar el consum local de productes, serveis i restauració durant l’any 2021.

«Volem que BCNMarket sigui l’Amazon dels comerços de Barcelona i que sigui líder al més aviat possible», ha remarcat Collboni en la roda de premsa, en què ha explicat que amb les bonificacions es vol «ajudar que la gent vagi a comprar al teixit comercial de la ciutat».

La reserva del Bonus Consum per valor de 20 euros es pot descarregar al portal bcnmarket.barcelona i bescanviar-lo en el termini de 15 dies per productes o serveis en establiments adherits a la iniciativa fins al 31 de desembre.

Dels 20 euros, 10 els subvencionarà l’Ajuntament de Barcelona, que destina a aquesta acció més de 3 milions d’euros.

Els consumidors només podran fer servir un Bonus Consum per compra i ser titulars de tres bonificacions sense bescanviar. No en podran adquirir d’altres nous fins que no hagin bescanviat els anteriors o aquests hagin caducat.

Eixos comercials

El projecte BCNMarket l’impulsa l’Ajuntament de Barcelona conjuntament amb Barnacom (entitat que agrupa els eixos comercials de la ciutat aglutinats per Barcelona Comerç i Barcelona Oberta), així com Comertia, Pimec, Foment del Treball, Gremi de Restauració, Agrupament de Botiguers i Comerciants de Catalunya i Gremi d’Hotels.

Notícies relacionades

El primer tinent d’alcalde ha afirmat que per defensar el comerç físic i que les botigues, els mercats i els barris «tinguin vida» s’ha de «competir i combatre les plataformes digitals de comerç amb les pròpies armes».

Els establiments es poden adherir gratuïtament a BCNMarket a partir d’aquest dilluns a través de l’adreça electrònica bcnmarket.barcelona

Temes:

Comerç