Al districte de Sant Martí
Dos treballadors, ferits greus en l’ensorrament d’un edifici en obres a Barcelona
L’encofrat ha col·lapsat i ha caigut sobre alguns operaris
Dos operaris han resultat ferits greus aquest dimecres per l’ensorrament d’un edifici en construcció al districte de Sant Martí (Barcelona). Un d’ells havia quedat atrapat però ja ha pogut sortir.
Segons han explicat fonts municipals a Europa Press, l’ensorrament s’ha produït a la setena planta del número 145 del carrer Fluvià. «Es tracta d’una obra nova en què s’estan aixecant els forjats i s’està fonamentant la setena planta. L’encofrat ha col·lapsat, ha baixat el ciment tou fins a la tercera planta i ha afectat alguns operaris», han afegit.
Set dotacions dels Bombers de Barcelona, vuit dotacions del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i diverses dotacions de la Guàrdia Urbana s’han desplaçat fins al lloc dels fets.
Notícies relacionadesSegons han informat fonts del SEM, els ferits han sigut traslladat a l’Hospital de la Vall d’Hebron i l’Hospital Sant Pau de la ciutat.
El sinistre ha afectat el trànsit al carrer de Fluvià entre el carrer de Bolívia i Pere IV.
- Retrobament Gran nit de Messi a Barcelona amb Busquets, Alba i companys del PSG
- Segons ‘The Guardian’ La millor platja del món és a Espanya
- Comptes públics La despesa que la Generalitat desplaçada d’un any a l’altre creix fins a més de 2.600 milions
- Trobada internacional La festa aquàtica del festival Circuit bat rècords amb més de 10.000 gais a Barcelona
- La Moncloa celebra el suport de Von der Leyen El Govern pinta Feijóo com a titella d’Ayuso: ella «mana» al PP
- Alerta policial amb consells Vídeo | Així marquen els pisos els lladres per entrar-hi a robar
- Crisi energètica Aquestes són les deu gasolineres més barates de Barcelona avui, dimecres 3 d’agost
- Article de Josep Maria Fonalleras Un gintònic amb gel excessiu
- Seguretat viària AP-7 a Catalunya: els 10 trams on Trànsit vol reduir el límit de velocitat de 120 km/h
- Galícia Les noves vides de la Khalida i la Neel