Al carrer de Muntaner
Detinguda una dona a l’Eixample de Barcelona per pegar al seu net de 2 anys al carrer
L’arrestada va pegar i esbroncar el menor en una terrassa del carrer de Muntaner
mossos
Els Mossos han detingut una dona de 43 anys que estava agredint el seu net de dos anys al carrer, a Barcelona. Segons ha informat la policia catalana, una trucada al 112 va alertar del comportament de la dona que, a l’arribar la policia, continuava cridant i pegant al menor en una terrassa del carrer Muntaner.
També va intentar pegar als agents. Aquests van procedir a detenir-la per maltractament de menors i atemptat als agents de l’autoritat.
El menor va ser traslladat a un centre sanitari, tot i que no presentava lesions greus, i posteriorment a dependències policials per localitzar els seus tutors legals.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- El culte a la bellesa i l’era atòmica, estrelles del CCCB
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
