Ja està extingit
Nou incendi a la serra de Collserola

Els pitjors pronòstics sobre l’estiu que li espera a la serra de Collserola s’estan confirmant. Mentre els bombers continuen lluitant contra les flames en l’incendi de Castellví i Martorell, en les primeres hores d’aquest dimecres s’ha declarat un incendi forestal a la falda del costat sud de la serra, que ja ha quedat extingit. S’ha produït a la carretera de Sarrià a Vallvidrera.
🚒 A primera hora del matí, 8 dotacions de #BombersBCN hem treballat en un incendi a Collserola, a la carretera de Sarrià a Vallvidrera.
— Bombers Barcelona (@BCN_Bombers) 14 de julio de 2021
❌ El foc ja està extingit. pic.twitter.com/xATOGyJdPk
@rac1 @tv3cat #incendi pic.twitter.com/BsYt83ziso
— Leia del Putxet 🎗 ♀ (@LeiadelPutxet) 14 de julio de 2021
El foc, declarat per sota de l’Escola Judicial i l’Observatori Fabra, ha sigut ben visible a l’entorn de Sant Gervasi i ha sigut captat per nombrosos veïns.
Collserola ara... https://t.co/CYscJF1NiR
— Marc Gassó Torrents (@MeteoGracia) 14 de julio de 2021
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys