A les pistes municipals La Llosa de Bon Pastor
Colau balla amb unes veïnes del Besòs de Barcelona durant una visita amb la vicepresidenta Yolanda Díaz
L’alcaldessa de Barcelona es mou al ritme de ‘La bicicleta’, de Carlos Vives i Shakira, i la cúmbia ‘La sonora dinamita’
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que visitava aquest dimecres el barri del Besòs de Barcelona amb la vicepresidenta Yolanda Díaz, s’ha animat a ballar amb unes veïnes del Bon Pastor, que l’han convidat a ballar.
Amb un vestit jaqueta vermell, l’alcaldessa no ha dubtat a posar-se al costat de la dones –del grup de ball Bon Pas de Ball– i, al ritme de ‘La bicicleta’, de Carlos Vives i Shakira, ha intentat seguir-los els passos, mentre la vicepresidenta Díaz es quedava estupefacta primer i, posteriorment, «no parava de riure», diu la presidenta de l’associació Bon Pas de Ball, Herminia López. Però Colau, aliena a aquestes rialles, semblava com si fos a casa seva i no ha dubtat a ballar també la cúmbia ‘La sonora dinamita’, del grup Las Brujas. La vicepresidenta Yolanda Díaz «sembla més tímida», assegura López, per explicar per què creu que no s’ha unit al ball.
«Vergonyeta aliena»
Notícies relacionadesLa reacció de la ministra Díaz no ha passat desapercebuda per als tuitaires, que no han dubtat a destacar la «vergonya aliena» que, segons han assegurat, estava passant Díaz. Entre ells la periodista, escriptora i especialista en comunicació política no verbal Patrycia Centeno, que ha publicat: «Els gestos de ‘no, no, jo no’ i ‘vergonyeta aliena’ de Yolanda Díaz mentre Colau balla ‘La bicicleta’ em representen. I ha afegit les etiquetes «bodylanguage» («llenguatge del cos», en anglès) i «escenografia».
Los gestos de “no, no, yo no” y “vergüencita ajena” de Yolanda Díaz mientras Colau baila La Bicicleta me representan 😅 #bodylanguage #escenografia pic.twitter.com/2bLglu7qVf
— Patrycia Centeno (@PoliticayModa) 2 de junio de 2021
L’associació Bon Pas de Ball, que fa «22 anys que fa activitats de ball», segons López, havia hagut de deixar de ballar per la pandèmia. Ara, amb «gairebé totes la dones vacunades», l’Ajuntament de Barcelona els cedeix espais a l’aire lliure i «cada dimecres, a les 10.30 hores», es reuneixen a ballar una estona. Aquest dimecres, ho han fet a les pistes municipals La Llosa de Bon Pastor.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Sector bancari Així va celebrar el Sabadell el desenllaç de l’opa: copes i una conga a l’oficina