Després del final del toc de queda
Barcelona continuarà sense metro nocturn els caps de setmana
TMB ha decidit no recuperar l’horari de moment a l’estar tancades les activitats nocturnes
El metro de Barcelona no obrirà les nits del cap de setmana malgrat l’acabament de l’estat d’alarma i mantindrà l’horari vigent, de les 5.00 a les 00.00 hores.
Després de valorar l’opció durant les últimes hores, l’ATM ha decidit no recuperar de moment l’horari de nit perquè no preveu un augment de la demanda, ja que les activitats d’oci nocturn es mantindran tancades i la restauració oferirà servei només fins a les 23 hores, segons ha avançat Betevé.
«En el cas que vegem que hi ha alguna diferència com fins ara sí que farem canvis en l’horari», han explicat fonts de Transports Metropolitans de Barcelona.
Notícies relacionadesL’horari nocturn de cap de setmana del metro es va suspendre el 20 de març del 2020, quan es va suprimir el servei ampliat dels divendres fins a les 2.00 hores i el servei ininterromput de dissabte a diumenge.
Després, l’horari es va reprendre parcialment –fins a les 2.00 hores–, però es va anul·lar novament el mes de juliol per l’augment de brots.
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- La invasió russa L’Exèrcit ensinistra en tàctiques de combat l’elit de la defensa ucraïnesa a Girona
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Energia Les energies renovables en el punt de mira després de l’apagada: Pot ser que el món no estigui preparat per només dependre d’elles»
- Administració deslleial La jutge del cas Cellex investiga almenys 16 operacions dels marmessors de Pere Mir
- Macroperació contra la delinqüència organitzada Cau una xarxa criminal amb empresaris i tres policies corruptes a Tenerife
- MONTORO Rato al·lega al Suprem que els correus de Montoro acrediten que la investigació del seu patrimoni «tenia un fonament polític»