INCORPORACIONS
Barcelona amplia la plantilla de la Guàrdia Urbana amb 199 nous agents
El govern de Colau va anunciar a principis de mandat l'objectiu d'incorporar 1.000 efectius al cos en quatre anys

zentauroepp54265583 barcelona 27 07 2020 barcelona dilluns 27 de juliol a les 200802140640 /
Fa dies que el tinent d'alcalde de Prevenció i Seguretat, Albert Batlle, recorda que el contingent estava a punt d'arribar i ho farà aquest dilluns. Un total de 199 agents de la Guàrdia Urbana començaran a treballar en fase de pràctiques a les comissaries de la policia local de Barcelona.
D'entrada, informa Europa Press, desenvoluparan la tasca acompanyats d'agents amb més experiència i en un any seran nomenats agents del cos. L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha donat la benvinguda als agents en un tuit en què celebra l'increment de gent jove i de dones en la Guàrdia Urbana.
Donem la benvinguda als 199 nous agents de la @barcelona_GUB que començaran a treballar als carrers de Barcelona. A més de reforçar la plantilla, les noves incorporacions permeten rejovenir-la i augmentar la presència de dones 👮🏽👮🏽♂️#cuidemBarcelona https://t.co/uqMOi1KjXe
— Ada Colau 💜🌈🔻 (@AdaColau) 2 de agosto de 2020
Un 29% de dones
Notícies relacionadesL'Ajuntament ha destacat que el 29% d'aquesta promoció són dones, i ha recordat que durant aquest mandat està previst convocar 1.000 places d'agents de Guàrdia Urbana, una xifra que Batlle va anunciar el 2019, en plena de crisi de seguretat a la capital catalana, amb especial protagonisme d'un nombre inusitat d'apunyalaments.
De les 1.000 places en quatre anys anunciades, s'han convocat 282. De la nova promoció, el 60% dels agents tenen entre 26 i 35 anys i el 53%, estudis superiors.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»