la ronda del Mig
Cacen un conductor a 143 quilòmetres per hora a Barcelona, més del doble del que està permès
La Guàrdia Urbana realitza una denúncia penal

zentauroepp53083160 bcn200607124157 /
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha caçat un conductor que superava en més del doble la velocitat permesa.
Els agents han sorprès el turisme circulant a 143 quilòmetres per hora a la ronda del Mig de la ciutat comtal, en un tram restringit a 60 quilòmetres per hora.
Després de la intervenció, els guàrdies han denunciat penalment el conductor del vehicle.
Notícies relacionadesDenunciem penalment el conductor d'un turisme a la Ronda del Mig que circulava a 143 km/h en un tram on la velocitat màxima és de 60 km/h.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) 29 de julio de 2020
Recorda que respectar els límits de #velocitat salva vides.
➕ velocitat = ➕ risc d'accident i lesions més greus#gubUDIG #VisióZero pic.twitter.com/7pU5hxh4Ro
Els 12 quilòmetres de la ronda del Mig van començar a modelar-se el 1968 com una manera ràpida de creuar la ciutat.
Aquesta via va acabar convertint-se en una àmplia cicatriu que dividia barris i districtes de Barcelona i que dificultava la seva comunicació.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos